zaterdag 14 november 2009

Met de Familie naar de Dierentuin


In augustus hebben wij de met de kinderen en kleinkind een uitstapje gemaakt naar de Dierentuin in Nordhorn, ik had daar zoveel foto's gemaakt dat ik eigenlijk niet wist wat ik ermee aan moest, totdat  ik op een Forum een Collage van Arja zag, ze vertelde erbij dat je dat zo in Picasa kan bewerken (weer wat geleerd)
Foto's kreeg ik niet beter, nou lijkt het ook of er kleur verschil in zit.
Ik heb de volgende Cricut Cartridges gebruikt: Animal Kingdom
                                                                       Home Accents
                                                                       Home Décor
                                                                       Platin Schoolbook
                                                                       Walk in My Garden.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes Louise

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schitterend Collage heb je gemaakt Louise.
En wat een heerlijke kleinzoon heb je, enige foto van lars.

Groetjes Jannie

SCRAP TALK zei

Idd. heel mooie spread/lo.'s! En wat een mooie foto's!
xxx
C.

Hetty zei

Wat een super mooie spread heel erg leuk zo met al die foto's

gr hetty

Ilse zei

Heel heel tof gedaan Louise, echt waar . En zo zie je maar he, weer iets bijgeleerd ,-)
Liefs