dinsdag 22 december 2009

Challenge Donwasteyourthursdays


Gisteren een kaartje gemaakt voor dontwasteyourthursdays., ik heb hiervoor papier gebruikt van Pretty Paper Bloc Eline's Brights Blue and green, het stemepltje heb ik van digital-doodling het is een Freebie en heb ik ingekleurd met Derwent potloen en een paar stickles erop gedaan, raster is van Graphilicy Speaking en het Borderrandje heb ik gemaakt in CDS met de Cartridge Home décorr, Happy Birthay heb ik met SCAL gesneden.
Zo dat was het weer wil jullie een fijne dag wensen, ik ga vandaag met mijn kinderen en kleinkind naar het Dolfinarium hoop dat het weer ons een beetje gunstig gestemd. is.

Groetjes,

Louise

10 opmerkingen:

Hetty zei

Zo dat is wel een heel mooi kaartje en heel veel plezier in het Dolfinarium

gr hetty

Anoniem zei

Een heel lief kaartje met prachtig papier Louise.
Wens je een hele gezellige dag en een goeie reis.

Groetjes Jannie

m@deliefjuh zei

nou hij ziet er lekker fleurig uit!

groetjes martine

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Wat goed gedaan zeg!
Ik vind hem geweldig geworden erg vrolijk.

Liefs Marianne

Amanda zei

Een heel mooi kaartje en het papier is super!

Lieve groetjes Amanda

SCRAP TALK zei

Mooie kaart! Vrolijke kleuren papier en lief stempeltje!
xxx
C.

RosesMarijke zei

Wat een supermooi kaartje....heel leuk gedaan!!

Marley zei

Ik vind het een lekker vrolijk kaartje! mooi gedaan xxMarley

chantal zei

hoi louse
wat een schitterend kaartje
groetjes chantal

Inkerbell Stamps zei

erg leuk geworden Louise!