maandag 25 januari 2010

Kaartje voor Julia


Mijn jongenskaartje had ik naar Max van annemarie gestuurd hij vond het kaartje prachtig maar aangezien ze een tweeling heeft heb ik nog maar gauw eentje gemaakt. Stempel is van Vera ze gaf een Freebie weg mits je haar naam even vermelde op je Blog nou dat ik graag hoor, ze maakt prachtige stempels,
neem eens een kijkje op haar Blog, ik heb de stempel ingekleurd met Derwent potloden, kader heb ik met Nestabillities gedaan, de rondjes met de Cricut, de bloemtjes en takjes met mijn nieuwe bloemenpons, tekst heb ik geprint en die is met een Multi Frame van Nellie Snellen gestanst, papier is van Pretty Papers.


Wens jullie nog een fijne avond toe,

Louise

7 opmerkingen:

Sandra zei

je kaartje ziet er werkelijk prachtig uit,

ook een fijne avond toegewenst,
groetjes sandra

chantal zei

hoi louise
wat een schitterend kaartje
erg leuk gedaan
groetjes chantal

Heartland Creek Graphics zei

wow wat prachtig joh! Mooi die vormen en kleuren op je kaartje,heel erg leuk!
groetjes Vera

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk Louise!

Groetjes Ida

Amanda zei

Wat een schattig kaartje, heel geslaagd.

groetjes Amanda

RosesMarijke zei

Heeeeel mooi kaartje!!!

Kaatje zei

prachtig kaartje en lekker vrolijk!

groetjes, Annika