vrijdag 26 februari 2010

Canvasdoek van mijn Dochter en haar zoontje


Toen ik deze foto van mijn dochter en kleinzoon zag wist gelijk dat ik hem op een Canvasdoek wilde scrappen, ze heeft zelf deze foto gemaakt met de zelfontspanner, ik heb hem in zwart/wit laten afdrukken, haar inrichting is zwart/wit dus helemaal in stijl, kom alleen geen geschikt papier vinden, maar Jannie bod uitkomst ze heeft me dit prachtige papier opgestuurd. Beautiful heb ik gemaakt met de cartridge Storybook ik heb eerst de letters 2 keer van karton gesneden en daarna gewoon met papier dus de letters liggen op het doek. De vlinders heb ik ook met Storybook gemaakt, de Gebera ik heb met SCAL gemaakt. Ik ben zondag naar de Creabeurs in  Hardenberg geweest en daar heb ik een Hotfixapperaat gekocht, erg leuk om mee  te werken ik denk dat ik er een nieuwe verslaving bij heb. Verder heb ik op de foto Fotohoekjes geplakt die heb ik van de week bij YourZoap gekocht, de sterretjes zijn van de Kruidvat.
Nou ben benieuwd wat jullie ervan vinden, verder wens ik jullie een fijn weekend toe en bedankt vast voor julie lieve berichtjes.

Groetjes,

Louise


13 opmerkingen:

Sandra zei

wauw louise in 1 woord SCHITTEREND ,
het kleur gebruik is helemaal in stijl met de mooie foto
echt prachtig
groetjes sandra

Anoniem zei

Hoi Louise,
Wat een schitterende LO heb je gemaakt.
Prachtig alles zwart wit.
En wat is dit een mooie foto.
Het is gewoon een plaatje,daar mag je best trots op zijn hoor.

Fijn weekend, groetjes Jannie.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk gedaan Louise!

Groetjes Ida

Annemarie zei

Wow, heel mooi!! Daar zal ze vast heel blij mee zijn!!
Ik heb net maandag mijn hotfix binnen gekregen...geweldig apparaat!!
Groetjes,

Heartland Creek Graphics zei

Hoi Louise,
Ik vind hem prachtig geworden,heel subtiel en niet te veel.
Prachtig!

groetjes,
Vera

Hetty zei

Er staat Beautiful maar het is ook een echte
Beauti wat is hij schitterend echt top

gr hetty

chantal zei

hoi louise
wat een super leuk canvas doek
daar zla je dochter vast blij mee zijn
heel erg leuk gedaan
liefs chantal

Kaatje zei

erg mooi gedaan ook in het zwart/wit!!

groetjes,
Annika

Marlieke zei

WOW wat mooi! Ik kan er naar blijven kijken!!!

Amanda zei

Oooh wat mooi Louise, prachtig dat zwart-wit je oog wordt daardoor echt naar de foto getrokken.

Liefs Amanda

Larissa zei

Wauw wat gaaf Louise! Je dochter zal er vast heel blij mee zijn! Leuk he die hotfixjes! Ik heb hem ook al een tijdje en ik vind het echt super werken! Je swirl die je er mee hebt gemaakt is echt super.

Liefs,
Larissa

Canvas zei

Erg gaaf allemaal! Je blijft er echt lang naar kijken!

Annette zei

Heel erg mooi ik vind de swirl ook prachtig heb je die zelf getekend of had je een mal?
Moet mijn hotfix ook meer gaan gebruiken het is zo leuk al die kleine steentjes er op.

groetjes Annette