woensdag 12 mei 2010

Hieop hiep hoera onze kleinzoon is jarig

Vandaag wordt onze kleinzoon 2 jaar!!!!! hiep hiep hoera groot feest dus helaas werkt het weer niet echt mee ( 2jaar geleden was het prachtig) maar dat mag de pret niet drukken we gaan feestvieren en taartjes eten.
Het bovenste kaartje heeft mijn dochter gemaakt, het is helaas niet zo duidelijk onze scanner is kapot dus ik heb een foto van foto gemaakt maar ik wilde het jullie het toch graag laten zien, wat een stoer ventje hé.  Hij is helemaal gek van Bumba dus vandaar dat ik zijn felicitatiekaartje ook van Bumba heb voorzien. De kaart heb ik in SCAL gemaakt en de kadertje ook, ik  heb een kleurplaat van internet gehaald, verder heb ik eenvoudig gehouden had nog een stukje papier liggen met ballonen erop dus dat kwam goed van pas, de ballonen heb ik met de cricut gesneden en komen van de cartridge Strech your Imagination, de 2 heb ik met SCAL gesneden, de stipjes erop heb ik met een zwarte Glaze pen gedaan.
Nou ga gauw mijn huis door een op naar de Jarige Job.

Bedankt weer voor het langskomen

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Goeie morgen Louise Van Harte Gefeliciteerd met Lars. Wens jullie een hele gezellige dag en geef hem maar een dikke zoen van mij.
Wat een heerlijk stoer ventje hé.
Je kaart is ook weer super leuk.
Groetjes Jannie.

Marlieke zei

Van harte gefeliciteerd! Leuke kaartjes hoor! Echt passend voor een ventje van 2!

*Ellen* zei

gefeliciteerd met je kleinzoon, en wat een vrolijk kaartje heb je voor hem gemaakt prachtig hoor

chantal zei

schitterende kaatjes louise
erg leuk gedaan
gefeliciteerd met je kleinzoon
liefs chantal

Ilse zei

wauw echt mooi gedaan hoor Louise . Is hij een Bumba en Bumbalu fan ?