donderdag 30 juni 2011

Home Decor

Ik wil jullie van harte bedanken voor jullie beterschapswensen, gaat wel weer een beetje beter hoor, alleen hoest ik vreselijk maar dat zal wel weer moeten slijten.
Gisteren een gezellig dagje met mijn vriendin gehad, 's middags hebben wij deze krans gemaakt.
Ik had een paar weken geleden bij Nicole een soortgelijke krans gezien.
Dit is mijn versie ervan, de bloemen en de takjes heb ik met de Cricut gesneden, de hele kleine bloemetjes zijn gekocht, ik heb alles met Glimmermist bespoten, de kip was grijs en die heb ik met Distress inkt bewerkt, de takjes zijn van de Action, hij hangt nu in mijn hal te pronken.

Dit is de versie van mijn vriendin, ze heeft alles met met gekochte bloemetjes bewerkt en ook takjes van de Action, hij is nog niet helemaal klaar ze ging hem thuis verder afmaken.

Wens jullie verder een fijne zonnige dag toe.

5 opmerkingen:

Anita zei

Wat prachtig Louise! Ik vind ze alletwee geweldig mooi gemaakt! Het zou ook een leuk cadeautje zijn voor iemand die in een nieuwe woning gaat :D
groetjes, Anita x

Anoniem zei

Hoi Louise,wat een schitterdne karans heb je gemaakt.
Leuk die kip en wat heb je hem mooi gemaakt.
Fijn dat het weer wat beter met je gaat.
Doe maar rustig aan of ga lekker bij Gepke kijken die heeft zoveel moois (lol)

Groetjes en een dikke kus voor Lars.
Jannie.

Hetty zei

Wat een mooie creaties hebben jullie
ervan gemaakt

gr hetty

Loes Oorschot zei

Werkelijk schitterende kransen! Die van jou vind ik prachtig van kleur en de kip maakt het helemaal af. Ook de bloemen zijn supermooi geworden!

Groetjes, Loes

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Louise.

Liefs Riet.