zondag 22 januari 2012

Blikjes opgepimpt

Zag laatst bij iemand op haar Blog weet niet meer bij dat ze blikjes had opgepimpt ,vond het wel een heel leuk idee, ik heb zoveel rommeltjes op mijn bureau liggen, dus maar Doperwtjes en Worteltjes gegeten, eten we anders nooit, maar toch weleens lekker makkelijk, dus die hebben wij erin gehouden, intussen  is mijn collectie uitgegroeid  tot 6 stuks, ik heb er maar 2 op de foto gezet.
Papier wat ik gebruikt heb is van Rosa Dotje.
Borderrand, Swirl, Bloem en Vlinder met de Silhouette gesneden, ik gebruik er tegenwoordig Inkjet 120 grams papier voor, kun je ook mooie bloemen mee maken, niet te dik en niet te dun, daarna alles nog even bewerkt met Distressinkt en de Perlpen.
Wens jullie nog een fijne zondag toe.

17 opmerkingen:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk gemaakT!!Mooi! Groetjes, Yvonne

Jolara zei

wat super leuk ! LIefs joyce

Irene zei

Wat een beauties Louise!!
Ik heb ook een blik vol stiften en gelpennen op mijn bureau maar ben niet verder gekomen dan een leuk behangetje er om heen, dus je zet me aan het denken wat er nog voor leuks op kan!!!!

Fijne zondag, Irene

Unknown zei

Ik heb hier hartelijk zitten lachen om jouw opmerking dat je dus éigenlijk tegen heug en meug doperwten met worteltjes hebt gegeten, ha ha ha! Maar ja, alles voor het goede doel hè :-) Vind je blikken echt zó mooi en supergezellig geworden, top! Groetjes, Ira

Wendy ten Hove zei

Hoi Louise,
Hmm... net een berichtje getypt en opeens was hij weg... we proberen het nog een keer! Wat een leuk versierde blikjes, daar worden ze veel gezelliger van zo en mooie opbergblikjes! Leuk gedaan!
The Help kan ik aanraden! Ze hebben het boek goed eer aan gedaan en het was een erg mooie film!
Groetjes en fijne zondag,
Wendy

Tinie zei

Hoe kom je op het idee, het is super zeg!!!

Groetjes Tinie

Marlies zei

Wat heb je deze blikjes super mooie gepimpt! mooie kleuren en super mooi met de bloemen en vlinders! groetjes, Marlies

Ans S. zei

Ik vind je blikjes er bijzonder mooi uitzien, heel leuk gemaakt.

Groetjes Ans

Anneke zei

wat een mooie pennen bakken heb je gemaakt en het ziet er allemaal zo gezellig uit.
bedankt nog voor het meedenken en een fijne dag.

*Ellen* zei

wat een gaaf idee, prachtig zijn ze

Anneke zei

je pennen bakken zijn super gezellig en mooi geworden.
en het is gelukt om nu een reactie achter te laten.
je blog ziet er gezellig uit hoor.
groetjes van an

Cathy zei

Heel erg leuk!!!

Lilac & Lavender zei

Louise ~ beautiful site!! I'm a new follower :)

Anita zei

Goed idee! en je hebt er gezellige blikjes van gemaakt :)
groetjes, Anita xx

Kaatje zei

dat heb je super gedaan! hele mooie bloemen ook!

groetjes,
Annika

Riet zei

Wat heb je dat leuk gemaakt Louise.

Liefs Riet.

Gepke zei

Wat ziet dat er leuk uit! Goed idee! Groetjes, Gepke