maandag 2 juli 2012

Vintage Label

Vandaag is onze schoonzoon jarig en daar hoort natuurlijk een kaartje bij.
Mijn schoonzoon speelt Piano en dit was mijn uitgangspunt voor dit Label.
Label heb ik zelf gemaakt in Silhouette studio en daar door de Cuttelbug gedraaid met een Happy Birthday folder, daarna bewerkt met Distressinkt.
De piano is een file van Silhouette, de sleutel heb ik bewerkt met Platina embossingpoeder.
De bloem is gemaakt van papier MD Design, mannenstempel en het klokje zijn stempels van Creafine , het van harte stempeltje is van de Witte Boekhandel.
Op de achterkant heb ik een envelopje gemaakt om geld in doen, papier is ook van MD Design.

Bedankt weer voor het langskomen en een fijne dag verder.

Lief Louise

16 opmerkingen:

Marianne zei

Dit is prachtig gedaan Louise, leuk hoor met die toetsen. Ik zit in de zijkant te kijken, vind die foto zo leuk met die tas op Lars zijn rug.
Liefs, Marianne

Het zonnetje in huis zei

Hallo Louise,

Knappe mannenlabel en zo leuk dat je zijn hobby hebt in verwerkt !

Groetjes, Jaimie

Cathy zei

Superleuk: prachtige details heb je aangebracht! En leuk dat je van zijn hobby uit bent vertrokken: hij zal het vast en zeker wel prachtig hebben gevonden!!!

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Louise.
Gefeliciteerd met je schoonzoon.

Liefs Riet.

Tinie zei

Wat een gave label, die kleuren, wow schitterend!!!

Groetjes Tinie

Irene zei

Schitterend Louise, helemaal te gek voor een pianospelende schoonzoon!!

xx Irene

Unknown zei

hoi Louise, wat gaaf zeg met die pianotoetsen! Ik vind het echt een hele mooi label geworden. Groetjes ,Frea

Unknown zei

Geweldig gedaan Louise, een hele bijzondere tag heb je voor je schoonzoon gemaakt, proficiat trouwens! Heerlijk, met al die prachtige accenten erop, echt heel mooi! Liefs, Ira

irascreacorner.blogspot.com

Loes Oorschot zei

Prachtige tag! Heel mooi gemaakt en het pianogedeelte is echt super.

Groetjes, Loes

Amanda zei

Gefeliciteerd met je schoonzoon en je hebt een schitterend kaartje voor hem gemaakt.

liefs Amanda

Just me... zei

Wauw!!! Echt heel mooi!

Liefs, Diana.

Marlies zei

Een hele mooie tag! Heel leuk gedaan met de piano toetsen en verder ook mooie details erbij! Een heel chique geheel! groetjes, Marlies

Willy's creations zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Maia zei

SCHITTEREND dit vintage label en zo leuk persoonlijk gemaakt!
Groetjes Maia

Wendy ten Hove zei

Wat een mooie label! Vooral die piano vind ik erg leuk, zeg! Helemaal top!!
Groetjes en fijne dag,
Wendy

Corrie zei

Prachtig gemaakt Louise groetjes Corrie