zondag 22 februari 2015

ScrapLOuise... Sunburst kaart!


Bij Cardsandscrap.hebben ze een leuke uitdaging een Star of Sunburst kaart!
Ik heb al heel lang een DP blokje liggen van BoBunny Snow Collection, dit blokje al diverse malen in mijn handen gehad, wist echt niet wat ik ermee moest moest maken totdat ik deze uitdaging zag, hier kon ik mooi het papier voor gebruiken. Uiteraard heb ik mijn Silhouette weer aan het werk gezet, stempeltje is van het Kruidvat en verder er nog een paar sterretjes opgedaan.
Verder wil ik jullie nog bedanken voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart!

Wens jullie verder een fijne zondag toe!

Lieve groetjes,



LOuise

Challenges:

Cardsandscrap
Suzypantssmarty
Suzysmarty1.
Craftyhazelnutschristmaschallenge2.

19 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh wauw Louise,
deze is echt heel gaaf!! ZO heb je het blokje wel heel leuk gebruikt. De sneeuwvlok maakt het ook helemaal af!
Ik vind hem echt schitterend!
GerJanne

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig Louise!

Groetjes Ida

Corrie zei

Wat een schitterende kerstkaart is dit Louise, wat mooi gemaakt met deze streepjes papier, héél apart
Lieve groetjes,Corrie

Irene zei

WOOHOOO bel de krant whahhaaaa! Maar zonder dollen, ik denk dat dit een winner is Louise, kei en keigaaf jouw starburst kaart!!!

xx Irene

Renate zei

Ohw, wauwie!!!!! Wat heb je dit onwijs gaaf gemaakt zeg. Heel stoer detail, dat er net een stukje buiten de rand valt.

-xies- Renate.

Marfien zei

Ik ben er stil van . . . wat is deze mooi geworden Louise. Een 10 met een griffel

Diny zei

Wauw.....wat heb je dat mooi gedaan Louise....prachtig papier heb je gebruikt en alles klopt eraan....schitterend.

Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Hoi Louise,
wat is dit prachtig zeg, ik vind die ene uitstekende met de tekst super en erg mooi met de ster!
Liefs Ans

Misseke zei

Wat een gave kaart Louise - helemaal super!
Groetjes,
Misseke

Blossom Cards zei

lovely card thanks for sharing with sbbc Rachel dt

Bernadet zei

Ik vind 'm geweldig Louise!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Angela zei

Schitterend gedaan Louise!!
Net wat Irene zegt.... dit is een winner; leuk detail die zonnestraal met tekst!!
grt Angela

Hazel zei

Thank you so much for entering our Completely Christmas challenge and also Suzy Bee's Bloomin' challlenge with your lovely crafting - we hope we'll see you again soon, Hazel, DTs - you could also enter this into my CHNC challenge extra for February - I'd love to see it there too. x

Margo zei

Hoi Louise,
ik ben even alle deelnemers voor het kleurenkaartenteam voor morgen aan het afgaan en kwam zo bij jou terecht en ben volger geworden.
Je starburst-sunburst kaart is erg mooi, mooi gelukt en leuke papiertjes heb je ervoor gekozen !
Groetjes en tot morgen !
Margo

Unknown zei

Dat heb je weer supergaaf gedaan Louise, erg leuk met al die papiertjes gecombineerd, vind 't een geweldige kerstkaart zo! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Marcella zei

Wauw super mooie kaart.

Leuk dat je meedoet bij het Cards & Scrap Blog .
Fijn weekend
Groetjes Marcella

Helen zei

Beautiful - love all the different patterned papers.

Thanks for joining us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge Extra.

Helen x

Aletta zei

Prachtig !!!

Groetjes Aletta en gezellig dat je meedoet met de kaartenuitdaging van Cards & Scrap.

Ellen zei

Fantastische "sunburst" kaart Louise!
Leuk dat je meedoet bij Cards & Scrap.
Groetjes Ellen