donderdag 3 maart 2011

Kerstkaart nr 8

Kerstkaartje nr. 8 loop een weekje achter ben bezig de foto's van Argentinië een hele klus maar wel erg leuk om te doen als ik naar de foto's kijk ben ik weer een beetje terug.

Ditmaal weer een Double Fold Pocket kaart gemaakt met papier van Tilda, magnolia stempel ingekleurd met Derwent potloden, bloemetje zelf gemaakt, de blaadjes en tags met de Cricut gesneden, de randjes van tag heb ik met een sneeuwsterstempel met Weatered Wood Distressinkt gedaan.

Nog bedankt voor jullie lieve reacties op mijn Tissuebox, wens jullie verder nog een fijne dag toe.

15 opmerkingen:

Wendy ten Hove zei

Hi Louise,

Super kaartje, leuk met die labeltjes! Je loopt misschien achter, maar flink voor op mij, hoor, hi hi!
Ja, heerlijk, toch, met de foto's van vakanties aan de slag, dan kun je zo lekker terug denken en genieten en Argentinië lijkt me prachtig!! Ben benieuwd wat je er van gaat maken!

Groetjes, Wendy

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart zeg! Heel mooi van kleur en het model is heel erg leuk.

Groetjes, Loes

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige en originele kaartje

Unknown zei

Hoi Louise, wat een ontzettend leuk model zeg deze kaart met de labels erin! Super mooi! Groetjes, Frea

Tinie zei

Wat een geheel, schitterende details en prachtige kleuren!!!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Hoi Louise wat een prachtig kaartje en dan nr 8 alweer,dat zijn er 8 meer als ikke hier (lol)
Leuk met die labels en wat een gaaf papier is dit hé.Het blijft mooi. Morgen en zaterdag naar Spijk demodagen,heb er zin in.
Groetjes Jannie.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Louise,

Wat een mooie labelkaart !!

Groetjes, Jaimie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig, winters kaartje, leuk zo met de tags en de schaatsende Tilda.

Groetjes jolande.

Larissa zei

Wat een leuke kerstkaart Louise! Wat heb je er al veel, ik moet nog beginnen. :) De kleur combinatie vind ik erg mooi.

Liefs,
Larissa

Gusta zei

wat een mooie kaart echt een plaatje

groetjes Gusta

Riet zei

Prachtige kaart Louise,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

chantal zei

schitterende kaart louise
erg leuk gedaan
liefs chantal

Kaatje zei

prachtige kaart!

groetjes,
Annika

Mieke zei

Hoi Louise,

tja moest je wel gaan volgen want wat een leuke kaartjes en heb vorige week voor het eerst een magnoliastempel gekocht dus nog een hoop te leren (stempelde nooit, aangestoken door een collega) dus vond jouw blog reuze interessant en mooi.

Groetjes Mieke

Annemarie en Merit zei

wat een plaatje Louise dit ouder Tildaatje blijft geweldig.