vrijdag 25 maart 2011

Kerstkaart nr.11

Mijn wekelijkse Kerstkaart, ik heb papier van Eline gebruikt heb hier niet zoveel meer van jammer,  ik vind het prachtig papier. Het magnoliaatje heb ik ingekleurd met Distress inkt ga het steeds leuker vinden om te doen. De scallops heb ik met de Cricut gesneden evenals het rondje dat ik bewerkt heb Distress inkt Weatered Wood daarna heb ik er sneeuwsterretjes op gestempeld. De sneeuwsterren heb ik met de Cricut gesneden daarna met Versmark en Glitter Embossingpoeder en in het midden een Hotfisteentje gedaan.
Wens jullie allemaal een fijn weekend toe

16 opmerkingen:

Anita zei

Het is weer een mooi kaartje geworden Louise!
Fijn weekend, Anita

Tinie zei

Ik vind dat toch zo knap van je om iedere week een kerstkaartje te maken, zo heb je aan het eind van het jaar in 1 keer genoeg. Ik vind het inkleuren altijd zo lekker ontspannend werken, ziet er super mooi uit!!!

Groetjes Tinie

Aletta zei

Wow, wat een prachtige kerstkaart.
Je zal bijna zin krijgen in de Kerst i.p.v. de Lente. Een zonnig en creatief weekend toegewenst door Aletta.

*Ellen* zei

whow prachtig is dit winterse kaartje

Amanda zei

Oooh wat een prachtig kaartje!

groetjes Amanda

Marlieke zei

De 11e kerstkaart al, goed zeg! En wat is-ie leuk geworden! Super! Fijne avond nog.

Kaatje zei

wow, echt een schitterend kaartje!

groetjes,
Annika

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een superleuk kerstkaartje, Tilda is prachtig ingekleurd, ik ben blij dat ik niet de enige ben die met dit mooie weer een kerstkaart maak.

groetjes jolande

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooi kerstkaartje

gr hetty

Unknown zei

Wat een schitterende kerstkaart Louise!! Wow!! Groetjes, Frea

Anoniem zei

Wow wat een prachtige kerstkaart Louise.
Dit is inderdaad heel mooi papier,jammer dat het op is, maar het nieuwe maja papier heeft ook hele mooie winterlijnen hoor.(hihi)
Wat ben je goed bezig zeg met de kk je houdt het heel goed vol, knap hoor elke week een kaartje.

Fijn weekend Jannie.

Het zonnetje in huis zei

Hallo louise,

Prachtige kaart !

Groetjes, jaimie

chantal zei

schitterende kaart louise
erg leuk gedaan
liefs chantal

Riet zei

Wowwww Louise,wat een schitterende kaart,zo leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Gusta zei

wat een mooie kerstkaart.

Gr Gusta

Wendy ten Hove zei

Hoi Louise,

Nou, vanmorgen kon ze bijna schaatsen, denk ik, oeh, wat had het gevroren vannacht, zeg! Mooie kaart, mooie kleuren! Erg leuk gedaan!

Groetjes,
Wendy