maandag 3 november 2014

Hoera 65 jaar!!!!!!

Afgelopen zaterdag is mijn man 65 jaar geworden, wat een mijpaal!
Tsja en mannenkaarten is toch niet mijn ding, vindt het altijd zo moeilijk.
Dus internet rond gespeurd en toen kwam ik deze stempel van Justinklined tegen, vond hem zo leuk! Lekker ingekleurd met mijn Copic Markers.
Had laatst van die leuke papierblokken bij de Action gekocht en daar komt dit vrolijke papier uit.
Verder met de Silhouette Cameo de radertjes en de 65 uitgesneden.

Wens jullie een fijne maandag toe en ik  ga me van de week maar weer eens op mijn Kerstkaarten storten!.

LOuise

10 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Louise,
zag je prachtige kaart al op FB.
wat een leuke digi een vrolijk geheel,
liefs Ans

Anoniem zei

Feestelijjk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Irene zei

Proficiat met je man en je onwijs leuke en vrolijke kaart voor hem Louise!!

xx Irene

Corrie zei

Hallo Louise
Gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
Gaat hij nu lekker met pensioen?
Wat een waanzinnige leuke kaart heb je voor hem gemaakt, ik zit er met een big smile van te genieten.
Lieve groetjes,Corrie

Misseke zei

Een pracht van een kaart is het Louise - superleuk gedaan.
Gefeliciteerd met je mannetje.
Groetjes,
Misseke

Erica ♥ zei


Gefeliciteerd met je man, en je hebt echt een super
kaart voor hem gemaakt, heel gaaf ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Unknown zei

Alsnog proficiat met je mannetje, Louise! Was het gezellig? Je hebt een supervrolijke kaart voor hem gemaakt, zal wel een big smile hebben opgeleverd! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Bep zei

Hoi Louise,

Had hem voorbij zien komen op FB, ik hoop dat het een gezellige dag is geweest en dat je kaart werd gewaardeerd hahahaha.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

jolanda zei

leuke kaart

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een super leuke kaart!

Groetjes Ida