maandag 10 november 2014

Merry Christmas

Zo eindelijk weer eens een Kerstkaartje gemaakt. Vorige week echt geen tijd om een kaartje te maken. Hebben jullie dat ook weleens dat de dagen door je handen glippen, voordat je het weet is de dag voorbij.
Valt niet zoveel over dit kaartje te vertellen, het is vrij eenvoudig, niet iedereen houdt van Vintage kaarten.
Ik heb een afdrukje van La-la land Santa Marci ingekleurd met Copic Markers, de tekst heb ik met Silhouette Sketchpen gemaakt.
Papier is uit een oud blokje van het Kruidvat.


Ik doe ook heel veel vinyl snijden met de silhouette Cameo, zo leuk om te doen. Kwam laatst dit bord tegen op een Facebook pagina, Aangezien mijn dochter ook altijd sokken van de kinderen kwijt is heb ik dit voor haar gemaakt.

Wens jullie verder een fijne maandag toe.

Lieve groetjes,

LOuise

10 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Louise,
wat een leukerd, leuke digi, mooie kleurtjes en je vermiste sokkenrekje is super..
liefs Ans

Anoniem zei

Heel mooi kaartje, en wat leuk: een sokkenrekje...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

de kaart is erg leuk geworden en oude blokjes, dat ken ik, ben ook volop (al) het 'oude' papier aan het proberen te verwerken (geen beginnen aan lijkt het)
het bord is fantastisch ! ik denk dat iedereen dat wel kan gebruiken. gek he, een wasmachine die sokken eet, iedereen heeft daar blijkbaar last van =)
ik kom al niet toe met het aantal knijpers, hahahaha !
grtjs,martina
x

Misseke zei

Een pracht van een kerstkaart is het geworden Louise - helemaal toppie gedaan. Superleuk sokkenrekje ook - heel leuk gedaan.
Groetjes,
Misseke

Diny zei

Deze is wel heel erg leuk Louise.
Prachtig kaartje.

Groetjes Diny

Renate zei

Leuk dat je er weer bent. Ik heb al een paar geweldige creaties van je gemist, bloggen en freubelen heeft ff op een zeer laag pitje gestaan.
Ik zag dat je ook al hulp hebt gehad met je probleempje. Zo zou ik het ook hebben gedaan.

-xies- Renate.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk!

Groetjes Ida

Marlies zei

Een mooie kerstkaart met een lief digi en een mooi design en wat een goed idee van het sokje rekje. groetjes, Marlies

Bep zei

Hoi Louise,

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt en je sokken rekje is super bedacht.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

Bep zei

Hoi Louise,

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt en je sokken rekje is super bedacht.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺