vrijdag 13 maart 2015

ScrapLOuise have a GOOD day!



Vorige week weer een de kit van Oma Dee binnen gekregen, had hem een tijdje stopgezet omdat ik er nog een stel had liggen die kon ik toen niet maken omdat ik met mijn pols zat. Het een bleef voor het ander liggen, dus eerst maar een paar kaarten van de andere kits gemaakt en nu mocht ik van mezelf weer bestellen.

De sketch die ik gebruikt is van Deconstructingjen. vindt haar altijd zulke leuke sketches hebben.

Design papier is van Pebbles en heet Happy Day, echt een heel leuk blokje. De dots zijn ook van Pebbles  De bloem is Marianne Design en ik heb hem al een hele poos en eigenlijk amper gebruikt, terwijl hij toch leuk is. Tekststempel is van de Action.

Weer bedankt voor jullie leuke berichtjes op mijn vorige post, wens jullie een fijn en zonnig weekend toe.

Challenges:

Deconstructingjen.
Craftingfromtheheart
Eurekastamps
Getcreativechallenges.
Melonheadzfriends
Dianamlarson.
Sisteractcardchallenge
7kidschallengeblog.
Carabbiemomentsofcraft
freshbreweddesigns




17 opmerkingen:

Stempel er op los by Ilse zei

O Louise,wat word ik hier helemaal happy van
Liefs van Ilse

Margo zei

Wat een superleuke kaart ! Vrolijke kleurtjes en erg mooi papier !
Groetjes
Margo

Diny zei

Een prachtig kaartje met heel mooi papier gemaakt Louise.
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Misseke zei

Een pracht van een kaart Louise - supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke

DIANA L. zei

This is so beautiful I love it. Looking forward to seeing more of your work.
Thank you for joining my DL.ART Thankful Thursday #152 Anything Goes Challenge. Have a blessed day
DIANA L. Thanks for following me also
http://dianamlarson.blogspot.com http://dianamlarson.ctmh.com

Rosina zei

Heel mooi kaartje weer Louise...ook de sketch is geweldig leuk...

groetjes en nog een fijn weekend
Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Louise,
Heel mooi,prachtig papier, leuke bloem, ik ben die -oude- bloemen ook wee aan 't gebruiken..leuke tekst, een vrolijk kaartje,
liefs, Ans

AO Creations zei

Such a cute card!!! Thank you for joining us at Crafting from the Heart, good luck!!! Amy DT

Caroline zei

vrolijke kaart, en welkom op mijn blog, hoop je veel inspiratie te geven.
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Hoi Louise,
wat een leuke kaart. Die bloem heb ik ook, alleen dan zonder gaatjes... wat grappig.
groetjes,
GerJanne

Riannerizanti.blogspot.nl zei

leuk kaartje en succes met de challenge

Chris zei

Fabulous card, beautiful papers and design. Thank you for sharing with us at Creative Moments.
Chris
x

Maia zei

Prachtig deze kleuren en de kaart Louise en ook de mooie mannenkaart met ster in je vorige post!
Ik kan niet meer alle posten op alle blogs die ik volg bij houden dan zou ik een weektaak erbij hebben maar even aan komen wippen af en toe doe ik natuurlijk graag.
Fijne zondag
Lieve groet Maia

Lisbeth zei

hoi Louise
mooi en tof kaartje
grtjs Lisbeth

Desire Fourie zei

Louise this is so perfect for our ‘FLOWERS’ theme. Just love the colours and design. Thanks for sharing your talent with us and good luck.
Hugs
Desíre
{Fresh Brewed Designs DT Member}
{Doing Life – my personal blog}

Kaartenkraam zei

Prachtig kaartje geworden!

groetjes van Ank

Unknown zei

So very pretty! Love the flowers and design paper. Thank you for joining us at http://7kidschallengeblog.blogspot.com! Hope you will join our next challenge too!