woensdag 11 maart 2015

ScrapLOuise Verjaardagskaartje voor een man!


Dit kaartje had ik vorige maand al gemaakt maar nog niet geplaatst.
Dit voorbeeld van een Easelkaartje kwam ik tegen op Pinterest en vond ik wel heel leuk om een mannenkaart mee te maken, weer eens wat anders toch.
Papier is uit een oud blokje van Autentique Genuine en zeer geschikt om mannenkaarten mee te maken.

Dan even heel wat anders, zoals jullie weten woont onze zoon in Argentinië en hij is nu samen met een Canadees een fietstocht aan het houden in het noorden van het land. We krijgen iedere dag via FB uitgebeid foto verslag van de tocht. Wel heel leuk omdat zo mee te maken, we hebben zelf al heel veel gezien van dit unieke land met zoveel verschillende landschappen, nu was hij van de week op de zoutvlakte en wat een schitterend gezicht is dat. Hierbij 2 foto's


Dus jullie begrijpen dat dit ook nog op mijn lijstje staat om dit te aanschouwen.

Ik wens jullie een fijne en zonnige dag toe!

Lieve groetjes,

LOuise

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Stoer!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Linda zei

Wat een gaaf kaartje, lekker stoer. En wat een mooie foto's.
gr linda

Marfien zei

Een mooi kaartje en een leuk model, de kaartjes in je vorige posten zijn ook erg vrolijk, evenals de foto's van jullie zoon. Zout genoeg zo te zien

Just me... zei

Soms komen er kaarten op het blog voorbij waarvan ik (zonder dat ik het heb gezien) al weet van wie hij is... zo nu ook bij jou... Echt weer zo'n prachtige Louise kaart ;-)

Liefs,
Diana
xxx

Rosina zei

Je mannenkaartje is weer heel leuk Louise..het papier is inderdaad heel mooi
en wat een leuke foto van je zoon...en in een prachtige omgeving zo te zien...
groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Louise,
dat blokje is echt heel mooi, heb er pas nog een kaart mee gemaakt, jij hebt ook weer een superleuke kaart gemaakt..
Mooie foto's van je zoon,
liefs, Ans

Stempel er op los by Ilse zei

Super kaartje Louise.
Amaai seg, wat een knappe foto's van je zoon. Zal wel een unieke ervaring zijn voor hem.
Liefs van Ilse

Irene zei

Tof kaartje met gaaf papier Louise maar dat kan bijna niet op tegen die schitterende foto's van je avontuuerlijke zoon! Kan me voorstellen dat je dat zelf ook graag wilt zien!!!

xx Irene

Sarah - Crea S zei

Erg leuk kaartje heb je gemaakt Louise! Zo leuk met die sterren en strepen!
Trouwens ook hele chique foto's van je zoon! Begrijpelijk dat het bij jou ook kriebelt! Liefs,
Sarah
http://littlecreass.blogspot.be/

Unknown zei

Wat een leuke sterrenkaart Louise, mooi stoer papier ook! En wow, wat een schitterende foto's van je zoon zeg, dat is inderdaad iets wat je zelf ook graag live zou willen zien ja! Gaan jullie de volgende keer vast doen! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Margo zei

Wat een mooie kaart en wat een leuke foto's !
Tof zo elke dag een fotoverslag !
Groetjes
Margo

Misseke zei

Prachtige mannenkaart heb je gemaakt Louise, superleuk gedaan.
Wat een leuke foto's van je zoon.
Groetjes,
Misseke

Diny zei

Wat een prachtige papierlijn heb je gebruikt Louise....een schitterende mannenkaart!
Mooie foto's laat je zien!
Groetjes Diny

Marlies zei

Een hele mooie mannenkaart. Een heel leuk model/design! Wat een leuke fotos heb je ook van je zoon. Het lijkt net alsof hij in de sneeuw staat. Lijkt me heel apart z'n zoutvlakte. groetjes, Marlies