zondag 1 november 2015

ScrapLOuise Kerstkaart



Goedemorgen vanuit een mistig Lelystad!
Van de week heb ik dit kerstkaartje gemaakt, kwam dit leuke modelletje tegen op Pinterest!
Het schattige vogeltje heb ik van internet geplukt en heb ik gekleurd met Copic Markers, de tag heb ik bewerkt met Tip-Ex en ik heb mijn nieuwe Embossing mal van MD gebruikt. Rondje uit vellum gesneden. De banner heb ik gestempeld met een tekststempel en het takje en tekst met de Silhouette Cameo gemaakt!.

Ik wens jullie een fijne zondag toe!

Lieve groetjes,

LOuise

11 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi louise,
hele leuke kerstkaart heb je gemaakt, lief afdrukje, mooi embossing en een leuke tag,
groetjes,
Ans

Margot zei

Superleuk! Enig vogeltje!

Irene zei

Jij begint met goedemorgen maar je kaart met dat leuke vogeltje is pas 5 minuten te zien in mijn leeslijst!
Ik kan de overkant niet eens meer zien, de heel week al zo'n klein wereldje! Was het leuk in Utrecht??

xx Irene

Margo zei

Hoi Louise,
bij mij is het ook al donker :)
Je kaart is een toppertje !
Groetjes
Margo

Diny zei

Je kaartje is werkelijk prachtig Louise.....wat heb je dat mooi gedaan!
Gisteren heb ik in een blogberichtje de naam van de tekst doorgegeven....maar dat heb je misschien al gezien.
Groetjes Diny

Corrie zei

Hallo Louise
Wat een schatje van een kerstkaart heb je gemaakt, mooi met het embossing, erg leuk gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Anoniem zei

Leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Mieke zei

Wat een leuke kerstkaart!

Lia zei

Louise, wat een lieverd! Ook de kaarten hieronder vind ik erg mooi!
CAS is best moeilijk om te maken maar je doet het geweldig!
Lia xx

Unknown zei

Leuke en mooie kaart met een heel lief plaatje erop.
Echt een schatje!

groetjes, Joke

Maia zei

Ooo wat een leuke kaart Louise!
Lief dat vogeltje en ook prachtig ingekleurd!
Zeker een mooi idee ik heb deze van jou weer opgeslagen ter inspiratie hoor!
Hier is het al twee dagen prachtig zonnig bijna zomer/ herfst weer!
Wat een verschil hè, we gingen gisteren fietsen en de terrasjes zaten bomvol!
Fijne week!
Lieve groet Maia