woensdag 3 februari 2016

ScrapLOuise Condoleancekaart.



Goedemorgen, allereerst bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige post, was blij verrast door de vele reacties, leuk om te lezen!
Dit keer een Condoleance kaartje, niet de leukste kaarten om te maken, maar hoort er ook bij. Had totaal geen inspiratie, nu ben ik op Facebook lid van Cards 2 Love van Jolanda van Wessel, je kunt daar lid van worden tegen een klein bedrag, ze maakt de mooiste kaartjes.
Wilde niet zo'n zwaar kaartje maken en deze vond ik wel zeer geschikt ervoor, tekst aangepast!
Weer geheel met de Silhouette Cameo gesneden.

Wens jullie een fijne woensdag toe en bedankt weer voor jullie reacties!

Lieve groetjes,

LOuise

17 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

heel mooi rouwkaartje! Prachtig met die mooie achtergrond, beetje kleur met de roos. Mooi! Hopelijk heb je die niet te snel nodig!
nancy

GerJanne zei

Mooi en stijlvol kaartje heb je gemaakt.
Moet je betalen voor een groep op FB? Nog nooit van gehoord..

Groetjes,
GerJanne

Irene zei

Zo'n prachtkaart moet wel troost geven in verdrietige tijden Louise!

xx Irene

Nancy zei

Hey Louise,

Wat een stijlvolle kaart. Zelf heb ik ook altijd heel veel vraag naar rouwkaarten, zij mogen mooi zijn hé, de gebeurtenis is al triest genoeg.
Altijd fijn dat je troost kan brengen met een mooie kaart...

Liefs,
Nancy

JOKE zei

Heel stijlvol!!! Mooi idee.
Liefs Joke

Ans Gilbert zei

prachtige kaart Louise,
erg mooi het raster en de bloem in 3D maakt het af,
groetjes,
Ans

Diny zei

Een prachtig stijlvol kaartje Louise.
Groetjes en ook jij een fijne woensdag,
Diny

Louise zei

Ger-Janne die Jolanda ontwerp ze zelf, ik nu al meercdan 300 bestanden, ze vraagt 10,00 euro per jaar, dus dat valt mee. Maar het meesteis voor de Silhoutte!

Misseke zei

Mooi stijlvol kaartje heb je gemaakt Louise - super gedaan.

Groetjes,
Misseke

Stempel er op los by Ilse zei

mooie kaart Louise, jammer dat we niet altijd kaartjes moeten maken voor leuke gelegenheden he.
groetjes
Ilse

!neke zei

Prachtige kaart Louise !
Heb je de hele achtergrond gesneden ?
Super goed !
Ik nog al eens ruzie met de sil.

groeten Ineke

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Louise.Gr.joke

Rosina zei

Heel mooi dit condoleancekaartje Louise.....prachtig en stijlvol...
en het maakt niet uit waar je de inspiratie haalt
ik ga ook wel eens zoeken op het wereldwijde web....

groetjes Rosina

chantal zei

Een mooi en stijlvolle rouwkaart.

liefs Chantal

Corrie zei

Hallo louise
Ik vind het altijd moeilijk om te zeggen dat een condoleance kaart prachtig is, maar hij is prachtig en stijlvol, eerlijk is eerlijk.
Bovendien vind ik het zo knap wat je allemaal met je Silhouette Cameo doet.
Lieve groetjes,Corrie

Nelleke zei

Mooie en rustige uitstraling. groetjes, Nelleke

Angela zei

Prachtige stijlvolle kaart Louise!!