maandag 15 februari 2016

ScrapLOuise Mannen Verjaardagskaartje en een Windlicht gepimpt!



Wat een leuke reacties weer op mijn vorige post, dank jullie wel!
Vandaag een kaartje voor de man van mijn vriendin gemaakt die is eerdaags jarig en jullie raden het al hoe oud hij wordt.
De chevron achtergrond heb ik zelf gemaakt in Silhouette Studio, zag hem laatst eens voorbij komen bij MFT, vond hem wel erg leuk.
MaiaDe tag heb ik gesneden en daarna met Aluminium tape beplakt, door een embossingfolder van Tim Holz gehaald en daarna bewerkt met zwarte verf, had dat laatst bij Maia gezien.De cijfers heb ik vier keer uit cardstock gesneden en daarna op elkaar geplakt zodat  het wat meer body kreeg en tenslotte nog een tagje met Happy gemaakt. Design papier is van Authentique.



Voor een kennisje heb ik dit windlicht gemaakt, eerst heb ik de onderkant met dubbelzijdig tape beplakt en daarna omwikkeld met touw van de Action, de tekst uit vinyl gesneden, de bovenkant ook nog een touwtje op gemaakt en van kurk heb ik een ster geknipt!
Dus zoals jullie zien ben ik vandaag weer lekker bezig geweest.

Wens jullie alvast een fijne avond toe,

Lieve groetjes,

LOuise

Challenges:
Knutselsenkadootjes.
Anmacreatief.
Justusgirlschallenge.

24 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Louise,
je hebt een gave mannenkaart gemaakt, leuke achtergrond en de tag is echt lekker stoer..
Het windlicht met tekst is prachtig,
groetjes,
Ans

Joke de Wit zei

Leuk bezig geweest Louise.Gr.joke

Anita van Merode zei

Beide prachtig Louise. Gr Anita

GerJanne zei

Wat een prachtige mannenkaart heb je gemakat. En het windlicht is ook geweldig!!
GerJanne

!neke zei

Zo, dat windlicht , geweldig !!!!!!
De kaart i s top !

groeten Ineke

Irene zei

Al weer een mannenkaart, je boft wel hihi maar hij is gaaaaaaaaaaaaf Louise net als je windlicht! Lekker bezig geweest!!

xx Irene

Riannerizanti.blogspot.nl zei

een pracht kaart heb je gemaakt en dat windlicht vind ik helemaal super.

Marfien zei

Je hebt je wel vermaakt vandaag en het resultaat is geweldig, heb vandaag ook een flesje schoongemaakt om met een touwtje te versieren en een cursus wolvilten gedaan dus ga eens zien wat het wordt

Rosina zei

De mannenkaart is er leuk Louise...mooi die chevron achtergrond..
en ook je opgepimpt windlicht is fantastisch mooi///gaaf gedaan met die tekst...
groetjes Rosina

Nancy Soetaert zei

heel toffe mannenkaart!
het windlicht is ook tof! Ik kocht op een kerstbeurs een glas voor een theelichtje met een tekst in zulke letters, super als je ze zelf kan snijden!
groetjes, Nancy

Corrie zei

Hallo Louise
Super gaaf is je mannenkaart,wat mooi opgebouwd.
ook het windlicht is prachtig, jij maakt de mensen weer blij met je prachtige creaties.
Lieve groetjes,Corrie

Ina G zei

Love how simple this card is. Great background and your embossed tag. Great idea with the sentiment dies. Thanks for sharing with us at Just Us Girls.

Nancy zei

Hey Louise,

Stoere kaart maakte je... Ook het windlicht is mooi geworden...

Liefs,
Nancy

Monique zei

Mooie stoere kaart! En het windlicht vind ik ook supermooi!
Dank je wel dat je gezellig meedoet bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Misseke zei

Een pracht van een kaart Louise - superleuk gedaan.
Je windlicht vind ik supergeslaagd en supermooi.
Groetjes,
Misseke

Sylvia zei

Mooie mannenkart,Louise.Het windlicht is ook super.

Groetjes,Sylvia.

Diny zei

Wat een prachtig windlicht Louise!
Je kaart is ook schitterend....en ik ga de confrontatie ook aan dit jaar ....net als jij word ik ook 65!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Oh, I love the textures gears on your tag! What a great look!
Thanks for joining us this week at Just Us Girls!

Chris Dring zei

Love the embossed gears on the tag, and that chevron die cut behind it. Fabulous masculine card! Thanks for joining us at Just Us Girls!

Ans S. zei

Wat een gave stoere mannenkaart heb je gemaakt.
Je windlicht ziet er ook heel mooi uit.

Groetjes Ans

Lisbeth zei

hoi
superleuke en toffe creatie
grtjs lisbeth

Unknown zei

Zowel de kaart als het windlicht zijn erg mooi gemaakt.
En inderdaad, je bent lekker bezig geweest ;-)

groetjes, Joke

Maia zei

Prachtig stoere mannenkaart Louise met die tandwielen, leuk om te doen met dat folie hè fijn dat ik je geïnspireerd heb!
Het winddicht is ook een erg mooi cadeautje!
Fijne creatieve week
Groetjes Maia

scrapcreations-judith zei

Een stoer mannenkaartje. Leuk dat je meedoet met de februarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith