vrijdag 16 mei 2014

Opkikkerkaartje!


Vorige week had Irene een verzoek om een Opkikkerkaartje te sturen aan een zieke vriendin en natuurlijk wilde ik dat graag doen.
Het is een eenvoudig kaartje geworden, ik vind het altijd wel leuk om een beetje persoonlijke kaartje te maken, maar ik weet natuurlijk niet waar ze van houdt.
De  digi heb ik ingekleurd met Copic Markers, wat DP uit de restjes bak, tekstempel en wat Sequins, verder heb ik nog een embossingfolder die ik al heel lang had liggen en nog nooit gebruikt.

Dan zag ik dat er een nieuwe Volger bij heb, Diny, leuk dat je me wil volgen ik kom een tegen bezoekje brengen.

Wens jullie allemaal een fijn weekend toe, het wordt mooi weer dus genieten maar!.

Lieve groetjes,

LOuisexx

13 opmerkingen:

Misseke zei

Wat een leuke opkikkerkaart is het geworden Louise. Leuke digi heb je gebruikt en ik vind hem super gekleurd. Ik vind je kaart prachtig.
Groetjes,
Misseke

Unknown zei

Oh wat is die grappig Louise! Enig en mooi ingekleurd plaatje en zo'n mooie geemboste achtergrond! Geniet van je weekend, groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Irene zei

Louise wat is ie leuk!!!! Enige embossing-achtergrond, gaaf ingekleurde kikker en verder een echte "hippe" Louise-creatie en ik weet zeker dat Mieke hem super vindt. Dank je wel dat je mee hebt gedaan!

xx Irene

Ans Gilbert zei

Hoi Louise,
Wat een leuke embossing achtergrond, vrolijke kleurtjes en een leuke kikker, mooi gemaakt..
Liefs Ans

Rosina zei

Heeeeel erg mooi opkikkerkaartje heb je gemaakt Louise.....dat zal Mieke zeker waarderen en ook Irene natuurlijk....Knap gedaan!!!

groetjes en een fijn 'zonnig' weekend
Rosina

martina's kaartjes zei

een heel erg geslaagd werkje ! mooi gemaakt,
nog een fijn weekend
grtjs,martina
x

Nelleke zei

Leek kaart daar kikker je van op. Je kerstkaart is ook superleuk, leuk om eens na te maken. Groetjes, Nelleke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke kaart,

groetjes jolande

GerJanne zei

Hoi Louise,
wat heb je een mooie opkikkerkaart voor Mieke gemaakt. Wat zal het een verrassing voor haar worden zeg. Ik ga ook bezig binnenkort. Leuk met de embossing. Ik vergeet regelmatig dat ik een heleboel folders heb liggen...
Groetjes en geniet van het prachtgie weer!
GerJanne

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Louise.
Daar kikkert zeker iemand van op!

Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Hanny zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt zeg, echt een opkikker, mooie kleurtjes, lief kikkertje erop, mooie embossingfolder gebruikt, prachtig geheel. Daar wordt je toch spontaan vrolijk/beter van?
Fijne zondag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Renate zei

Je kaartje is super leuk geworden. De embossing folder vind ik erg gaaf. Jammer dat je 'm nog niet eerder hebt gebruikt.

-xies- Renate.

Mieke zei

Super mooi kaartje!!